Hidrogénes motortisztítás
NINCSENEK VEGYI ADALÉKOK
CSAK NAGYNYOMÁSÚ 100% TERMÉSZETES VÍZGŐZ
A H2 BLASTER vízelektrolízises eljárást alkalmaz a hidrogén gáz előállítására, amelyet a hideg és meleg motor mellett a szívócsőbe fecskendeznek be a szervizcsövön keresztül, ezáltal az eléri az égésteret.
Itt a gáz egy magas égési hőmérsékletet vált ki, és reakcióba lép, mely hatására magas nyomáson átalakul vízgőzzé.
Így beindul a dekarbonizációs folyamat: a vízgőz
Behatol a lerakódásokba, és megolvasztja a dugattyúkon, szelepeken és injektorcsúcsokon lerakódott szenet, valamint tisztítja a motor és a kipufogócsatorna között lévő alkatrészeket.
Hol fejti ki a hatását a H2 BLASTER?
- égéstér (dugattyútető, szeleptányérok)
- befecskendező csúcsok
- EGR szelep
- Turbófeltöltő változtatható geometriájának alkatrészei
- Részecskeszűrő
- Oxigénérzékelő (lambdaszonda)
- Katalizátor
- A kipufogócsatorna összes alkatrésze


Milyen előnyökkel jár a
H2 BLASTER kezelés?
- Helyreállítja a motor gyári paramétereit
- Jobb gyorsulási teljesítményt eredményez
- Stabilabb alapjárat és csökkentett zaj
- Üzemanyag-takarékosság
- Károsanyag-kibocsátások csökkentése
- DPF, EGR és turbó tisztítás
- Motor belső alkatrészeinek tisztítása szétszerelés nélkül
A NOS segítségével az összes fázist folyamatosan figyelhetjük
Az összes működési fázis hatékony kezelése érdekében a TEXA kifejlesztette a NOS, NAVIGATOR OBD Service-t is, egy olyan diagnosztikai eszközt, amely képes kommunikálni a jármű különböző elektronikus vezérlőegységeivel és leolvasni a szükséges paramétereket, hogy a carbon-mentesítés szakszerűen és biztonságosan történjen.
1. Fázis
Motor fordulatszám és hőmérséklet ellenőrzés
A NOS folyamatosan ellenőrzi a motor fordulatszámát és hőmérsékletét. Ez megakadályozza, hogy a H2 BLASTER továbbra is gázt termeljen amikor a motor megáll, vagy túlmelegszik.
2. Fázis
Tesztvezetés, dedikált APP-pal
A dekarbonizáció után a meglágyult és levált részecskemaradványokat ki kell üríteni, hogy ne halmozódjanak fel a részecskeszűrőben, a katalizátorban, vagy a kipufogócsőben: ezért fontos a próbaút elvégzése.


A NAVIGATOR OBD szolgáltatás ebben a fázisban elengedhetetlen, mert amikor a jármű mozog, továbbra is olvassa a motor fordulatszámát és a hőmérsékleti értékeket, amelyeket valós időben küld el a H2 BLASTER alkalmazásnak.
A tesztvezetés során az alkalmazás arra kéri a kezelőt, hogy 5/6 kilométert vezessen magas fordulatszámmal, hogy elősegítse az elégetlen maradványok kiürítését.
Amint a dekarbonizációs folyamat befejeződött, a H2 BLASTER részletes jelentést készít. Az összes generált adat a myTEXA portálon megtalálható.
Rólam Mondták
Bizonyíték, nem ígéret
Dénes Diósi
Kitűnő szakember. Folyamatosan fejleszti magát, bővíti az eszközeit. Az ország egyik legjobban felszerelt szakszervize az övé. Munkáját tekintve gyorsan és precízen dolgozik, rendet tart. Mindig minden a megbeszéltek szerint zajlik! Szerintem ez mindent elmond. Ajánlom mindenkinek nyugodt szívvel.
Mátyás Sanyi
Szeretem az autómat! Ezért egy megbízható, profi szakembert kerestem aki ért is a BMW-hez. Jelentem megtaláltam. Vezérlést és csapágyazást csinált a sorhatoson. Aztán szólt, hogy a szívósor is eléggé kokszos, diózással megtisztította azt is. Jártam már pár szervizben, de amit Hampl Csabi nyújt az ügyfeleinek az 10 csillag. Mindent 2szer ellenőriz, profi, tiszta gyors és végtelenül megbízható. Fényképekkel dokumentál mindent és el is magyarázza mit miért csinál. Ha BMW, akkor Hampl Autoservice! Köszi mindent Csabi!
Szeretnél a prémium márkádhoz egy prémium hozzáállású autószerelőt?
Bátran tégy próbára! Segítek!


TEXA H2 BLASTER
- A H2 BLASTER visszaállitja a motor optimális teljesítményét.
- Növeli a motor hatékonyságát, csökkenti a fogyasztást és a károsanyag kibocsátást!
