GYIK

Gyakran Ismételt kérdések

Garancia megtartás!

Hivatalos, BMW-re szakosodott szakszerviz vagyok, ezért bátran hozhatod hozzám az BMW-det, garanciaidőn belül is az időszakos kötelező szervizekre, karbantartásokra is!
Jogosultságom van mind a papír alapú, illetve az elektronikus [ONLINE] szervizkönyvek vezetésére is, amely minden esetben bejegyzésre, feltöltésre kerül a BMW HIVATALOS ONLINE rendszerébe!
Minden szervizelés, inspekció, revízió a gyártói előírások maximális betartása mellett történik!
Nem kell aggódnod a GYÁRI alkatrész szükséglet miatt sem, mert Hivatalos BMW beszállítói szerződessel rendelkezem!
Mindezek együttese maximálisan garantálja a GYÁRTÓI GARANCIA megőrzését!
Természetesen a garancia idő lejárta után is számíthatsz rám, ha autódat minőségi, pontos, gyors és lelkiismeretes szakemberre szeretnéd bízni!

Csak BMW-vel foglalkozol?

Igen! Kizárólag BMW-vel foglalkozom!

Hogyan tudok bejelentkezni?

Megtalálod a telefonszámom az oldalon ide kattintva: Kapcsolat vagy írj emailt a bmwspecialistasopron@gmail.com-ra.

Gumiszerelést vállaltok?

Igen. De csak a saját meglévő ügyfeleimnek vállalok gumiszerelést. Utcáról beeső emberekre sajnos nincs kapacitásom.

Futómű állítást csinálsz?

Nem csinálok.

Bontott alkatrész?

Nem vállalom bontott alkatrészek beszerzését és bontót sem tudok ajánlani.

Vásárlás előtti átvizsgálást vállalsz?

Nem.

Mennyibe kerül a szerviz?

Erre sajnos itt nem tudok Neked válaszolni. Szükségem van az autód típusára és az alvázszámra, hogy PONTOS árajánlatot készíthessek.

Beépítesz ,,hozott” alkatrészt is?

Nem, ugyanis én GARANCIÁT vállalok a munkámra és a beépített alkatrészre is. De csak abban az esetben, ha én szerzem be.

Turbó javítást is vállalsz?

A turbók javítása/felújítása az autóiparon belül egy külön ágazat. Van megbízható partnerem akihez elküldöm a turbót, ha javítani kell.

Karosszéria munkát vállalsz?

Nem.

Szeretnél a prémium márkádhoz egy prémium hozzáállású autószerelőt?

Bátran tégy próbára! Segítek!